onsdag, februari 11, 2009

THIS IS THE LIFE

Goddag kära läsare! ;)

De senaste dagarna har mest gått åt till att jobba och sova, så det har inte riktigt funnits nån ork till att blogga:) I måndags jobbade jag 5.15-17.15, 12 hysteriska timmar. Men så blir det när man jobbar ihop med nån som inte riktigt förstår grejen med att man JOBBAR på JOBBET. Då får man göra allt själv och då blir det helt plötsligt väldigt mycket att göra.. Efter den dagen gick jag hem och sov i 13 timmar. Vaknade en kvart innan jag började på igår, haha. Jag tänkte ju som så att jag inte behövde ställa någon klocka eftersom jag gick och la mig redan vid 21, men där såg vi ju hur det gick;) Men jag kom i tid iaf, och hade jag inte gjort det så hade det inte varit hela världen, för Veronica hade haft en väldigt lugn morgon. Jobbade över ett par timmar även igår, kom därifrån vid 18.30 ungefär. Men jag klagar inte, jag trivs hur bra som helst på jobbet, med mina så kallade arbetskamrater, and I need cash;)

Idag har jag inte gjort ett skit. Verkligen absolut ingenting. Rätt skönt, men nu börjar jag bli lite rastlös. Blir nog inte mycket pluggat ikväll, men får se om jag kanske orkar mig ut på en liten promenad om en stund. Skulle ju inte göra nåt om jag tog mig till affären om man säger så. Det ekar tomt i mitt kylskåp;) Men känner jag mig själv rätt så blir det inte gjort förrän imorgon. Om jag inte åker till Vårgårda då, isåfall blir det inte gjort förrän på söndag eller måndag, hehe ;)

Inga kommentarer: