torsdag, februari 05, 2009

DOM SÄGER JAG SKITER I ALLT MEN DET SKITER JAG I

Jag är trött.
Jag är sjukt trött.
Jag är svårtatthållaögonenöppna-trött.
Det är inte lätt att gå från att kunna sova nästan hur länge man vill (i mitt fall kan klockan lätt bli 12 innan jag går upp) till att börja jobba 05.15. Den här natten bjöd inte på många timmar sömn vill jag lova. Så nu ska jag tvinga mig själv att vara vaken till 20-21 nån gång, sen ska jag soova. Ska öppna imorgon med..

Det är tydligen två praktikanter på jobbet nu. Den ena jobbar kväll med Karin idag. Den andra skulle komma kl 8, men hon dök aldrig upp. Vad är det för jävla stil då liksom? Igår hade hon tydligen ringt mitt på dagen och sagt att hon var lite småsjuk, men att hon skulle komma idag. Fine, självklart kan hon vara sjuk. Men man får väl för fan ringa och tala om det då?! Nu spelade det ju ingen roll, för det var såpass lite att göra så jag hade mest fått stå och titta större delen av dagen, men hon vet ju inte om vi har planerat nåt för henne. Usch, sånt gillar vi inte.

Nej, nu borde jag plugga lite.. Wish me luck! :)

Inga kommentarer: