tisdag, december 16, 2008

GODE GUD, LÅT MIG VARA EN LYCKLIG IDIOT

Fy faaan va trött jag är nu! :S Klockan ringde halv fem imorse, kände mig inte vidare rockig då vill jag lova..
Jobbade dock bara till halv tio, så jag åkte in till Gbg efter ett par timmar. Julklapps-inhandling ;) Fick köpt en del iaf, ett par stycken kvar, men det ska jag nog kunna lösa här hemma tror jag. Har ju ingen större lust att åka in till stan igen, jag HATAR hysteriska julstressade idioter. Alltid ska de ju uppträda i flock också. Nej, usch.

Fick iaf spenderat några timmar med bästaste älsklingsAndreas ;) Och jag fick då även träffa hans nya kille. Det är alltid ett äventyr i sig, där vet man aldrig vad som dyker upp :)
Men den här grabben tyckte jag riktigt bra om, skön snubbe ;)

För övrigt har jag lite ångest för tillfället, men jag hoppas hoppas hoppas verkligen att det ska lösa sig på ett bra sätt :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

:) Håller med dig om julstressen. man får ju panik där i affärerna. Ush, nej det gillar vi icke. Jag tänkte dra till stan after work idag o köpa mina sista. Egentligen skulle jag ju varit ledig, o fixat med det, men lite extra cash är aldrig fel. Åmgest, låter allvarligt. är nog bäst vi pratar. Hehe. Puss

ijustwanttobeloved sa...

hmm, ska vi börja diskutera din aktivitet här nu då också eller?? du är inte så lysande på å uppddatera du heller... ;) :P puss

Anonym sa...

Rolig blogg detta. Uppdateras jätteofta. jättekul. oj du måste nästan stressa ihjäl dig, så ofta du skriver. jätteroligt. bra. bra. hehehehe