måndag, december 15, 2008

DET ÄR NÅT KALLT MELLAN MIG OCH ENGLAND

Jobbat idag då. Det var riktigt kul, märkte när jag var där att jag faktiskt har saknat det :)
Visst, det finns många idiotkunder, men de flesta är trevliga :)
Nu är jag dock cptrött, snart bedtime. Jag öppnar imorgon, vilket betyder att arbetsdagen startar 05.15 :/ Tur att jag inte har långt till jobbet, tar typ 3 min att gå ;)

Det var för övrigt en skiitsnygg kille inne och handla idag, han var lite lik Ljungberg faktiskt, haha. Men.. han var dansk. Och där var det kört. Jävla skit ;)

Efter jobbet imorgon (jobbar bara till 9-9.30) blir det en tur till Göteborg. Köpa lite prylar till maskeraden, kanske även lite julklappar. Förhoppningsvis ska jag även träffa Andreas!
Ååh, vad jag saknar honom när han är där borta i det andra landet.
Min baby:)

Nej, dags för sängen!

Inga kommentarer: