onsdag, december 10, 2008

ALL I WANT IS ONE THING..

Herregud vad skäll jag har fått för att jag inte bloggar! Så jag skriver ett par rader nu då, så kanske jag får vara ifred ett tag, haha! ;)

Det är lite för mycket tankar som snurrar runt i huvudet nu för att kunna blogga, därför det har ekat tomt här:) Och nej, det är inga tankar som jag varken vill eller kan dela med mig av här i bloggen.

Men jag kan ju alltid tala om att jag ska åka till Skåne nångång i januari, jag o Annapanna ska "passa" en gård en vecka när ägaren åker på semester. Ska bli riktigt kul faktiskt! Komma bort lite!:)
Och jag kan också tala om att jag fick en glad överraskning när jag gick till Pressbyrån o hälsade på häromdan, Karin var tjockis! Bäbis-tjockis! :D Hoppas den lilla blir lika underbar som sin mor;) Så nu måste jag ringa chefen o se till att jag får jobba för henne när hon ska va mammaledig, haha:)

Det var nog allt jag hade att tala om för tillfället. När nästa uppdatering kommer kan man aldrig veta, hehe ;)
Men jag väljer att avsluta detta inlägg med en låt som hade gått varm i min cd-spelare om jag hade ägt en sån, nu är det datorn som grillas istället. :)
I love it, I love it, I love it ;D


2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att du bloggar. Kul med jobbet. Glöm inte o kolla vad du fått i Maries blogg. Lyssnar också på den låten nu. Tack. och jag tror tomten hör din önskan i år. KRAM

Anonym sa...

Jag går med i gilla den låten klubben, den e såå fiin :)
Och jap, kolla in min blogg :)
Kram!